Invitatie participare targuri internationale Z si INTEC Leipzig 2019

Convinşi fiind că participarea la târguri reprezintă platforma ideală pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastra, consolidarea piețelor externe, stabilirea de noi contacte și identificarea de noi oportunităţi, vă invităm să dați curs oportunități de participare la târgurile Intec / Z 2019 prin programul de promovare a exporturilor administrat de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.

Intec 2019, 05-08 februarie 2019, Leipzig
Targ internațional pentru mașini unelte, tehnologii de fabricație și automatizare pentru industria prelucrarii metalelor.
La ediția din 2017 au participat 1.020 de expozanți din 22 de țări, iar cele 4 zile de târg au atras cca. 20.000 de vizitatori profesioniști din peste 70 de tari.
Mai multe detalii găsiți pe site-ul târgului (www.intec-messe.de) și în brosura INTEC.

Z 2019 – Subcontracting Fair, 05-08 februarie 2019, Leipzig
Târg internațional pentru subcontractări și furnizori de piese, componente, module și tehnologii.
Se desfășoară în paralel cu târgul Intec, cu un număr de 362 de expozanți (2017) și cca. 10.000 de vizitatori, separati de cei ai INTEC.
Mai multe detalii găsiți pe site-ul târgului (www.subcontractingfair.com) și în brosura targului Z.

Participarea la Intec / Z a firmelor românești a fost inclusă în programul de promovare a exporturilor, participarea realizându-se în cadrul a două pavilioane naționale, câte unul în fiecare târg, functție de specificul firmelor.

Conditii de participare
De la bugetul de stat se suportă următoarele costuri:

  • 100% chiria pentru suprafața pavilionului (firma nu trebuie să avanseze niciun ban)
  • 100% construcția și amenejarea pavilionului (firma nu trebuie să avanseze niciun ban)
  • 100% transportul mostrelor și exponatelor (s-ar putea să fie nevoie de plata în avans și apoi decontare)
  • 50% decont cheltuieli de transport si cazare pentru un delegat al societatii (50% din baremul prețurilor firmei organizatoare a participării, conform ofertei depuse în licitație)

Firma participantă trebuie să indeplineasca următoarele condiții:

  • Plata unei garanții de participare de 2.000 RON (se restituie după târg)
  • Firma nu trebuie să aibe datorii la bugetul de stat (ANAF și Taxe Locale)
  • Firma să nu fi beneficiat de mai mult de 200.000 EUR ajutor de minimis în ultimii 3 ani (2 ani fiscali incheiați si anul in curs, cumulat)
  • Firma să nu fie in dificultate

Documente necesare pentru înscriere în vederea participarii in pavilionul național sunt:

  • Cererea de înscriere
  • Declarația de minimis
  • Certificat ANAF
  • Certificat Taxe Locale
  • Certificat Constatator de la Registrul Comerțului (format extins)
  • Dovada plății garanției de participare de 2.000 RON
  • Declarație ca produsele sunt de concepție proprie, de calitate și cu valoare adaugată ridicată
  • Nomenclator de produse/servicii la export.
  • Declarație privind respectarea condițiilor de participare impuse de organizatorul extern.

Anexat găsiți si FORMULARELE si DECLARATIILE care trebuie completate.
Cei interesați sunt rugați sa solicite cat mai repede documentele de mai jos:
– certificatul fiscal ANAF
– certificatul fiscal Taxe Locale
– certificat constatator Registrul Comerțului format extins.

Formularele completate, vă rugăm sa ne le transmiteți cât mai curând posibil spre verificare pe adresa acarom@acarom.ro si pw@inpulse.ro , urmând să vă comunicăm ulterior adresa de transmitere a întregii documentații.

Pentru orice intrebari sau neclaritati, va stam la dispozitie la tel/fax: 0248.211.245 , persoana de contact Adrian Sandu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *