Invitatie participare Targ International Automechanika Istanbul 2020

Convinşi fiind că participarea la târguri reprezintă platforma ideală pentru dezvoltarea afacerii dumneavoastra, consolidarea piețelor externe, stabilirea de noi contacte și identificarea de noi oportunităţi, vă invităm să dați curs oportunități de participare la Targul International Automechanika Istanbul 2020, prin programul de promovare a exporturilor administrat de Ministerul Economiei, Energiei si Mediului de Afaceri.

Automechanika Istanbul 2020, 2-5 aprilie 2020, Istanbul, Turcia
Targ internațional pentru producatorii de componente, accesorii si piese de schimb pentru autovehicule.
Este cea mai importanta manifestare din zona Orientului, Turcia fiind cunoscuta pentru puternicul sector auto.
La ediția din 2018 au participat 1.400 de expozanți din 46 de țări, iar cele 4 zile de târg au atras cca. 48.000 de vizitatori profesioniști din peste (0 de tari, evenimentul beneficiind de o foarte buna acoperire media.
Mai multe detalii găsiți pe site-ul târgului Automechanika Istanbul 2020 .

Participarea firmelor românești la Automechanika Istanbul 2020 a fost inclusă în programul de promovare a exporturilor, fiind posibila in conditii extrem de avantajoase pentru firma dumneavoastra.

Conditii de participare
De la bugetul de stat se suportă următoarele costuri:

  • 100% chiria pentru suprafața pavilionului (firma nu trebuie să avanseze niciun ban)
  • 100% construcția și amenejarea pavilionului (firma nu trebuie să avanseze niciun ban)
  • 100% transportul mostrelor și exponatelor (s-ar putea să fie nevoie de plata în avans și apoi decontare)
  • 50% decont cheltuieli de transport si cazare pentru un delegat al societatii (50% din baremul prețurilor firmei organizatoare a participării, conform ofertei depuse în licitație)

Firma participantă trebuie să indeplineasca următoarele condiții:

  • Plata unei garanții de participare de 2.000 RON (se restituie după târg)
  • Firma nu trebuie să aibe datorii la bugetul de stat (ANAF și Taxe Locale)
  • Firma să nu fi beneficiat de mai mult de 200.000 EUR ajutor de minimis în ultimii 3 ani (2 ani fiscali incheiați si anul in curs, cumulat

Documente necesare pentru înscriere în vederea participarii in pavilionul național sunt:

  • Cererea de înscriere
  • Declarația de minimis
  • Certificat ANAF
  • Certificat Taxe Locale
  • Certificat Constatator de la Registrul Comerțului (format extins)
  • Dovada plății garanției de participare de 2.000 RON
  • Declarație ca produsele sunt de concepție proprie, de calitate și cu valoare adaugată ridicată
  • Nomenclator de produse/servicii la export.
  • Declarație privind respectarea condițiilor de participare impuse de organizatorul extern.

Acestea pot fi descarcate aici:

Modele-Formulare_Ordin-647-05.03.2019

Instructiuni-completare-declaratie-de-minimis

Cei interesați sunt rugați sa solicite autoritatilor furnizarea documentelor de mai jos:
– certificatul fiscal ANAF
– certificatul fiscal Taxe Locale
– certificat constatator Registrul Comerțului format extins.

Vă rugăm sa ne transmiteți cât mai curând posibil forrmularele completate, prin curier, pe adresa noastra:
ACAROM
Str. Banu Maracine Bl.D5, Mezanin
Pitesti 110194
Arges

TERMEN LIMITA DE INSCRIERE 25 IANUARIE 2020

Pentru orice intrebari sau neclaritati, va stam la dispozitie la tel/fax: 0248.211.245 , acarom@acarom.ro persoana de contact Adrian Sandu.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *